Την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015  και ώρα 12:00 ? 14:00 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε επιμορφωτική συνάντηση  με θέμα ¨Καλές πρακτικές σχολικής ένταξης  των παιδιών Ρομά?.

     επιμορφωτική συνάντηση απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς των: 17ου Δ. Σ. Βόλου, 16ου Νηπιαγωγείου Βόλου, 10ου Δ.Σ. Νέας Ιωνίας, 8ου Νηπιαγωγείου Νέας Ιωνίας και     συνδιοργανώθηκε από τις σχολικές συμβούλους 4ης και 5ης Περ. Π.Ε. Ν. Μαγνησίας και 32ης Περ. Π.Α. Ν. Μαγνησίας κ. Βασιλική Αργύρη, κ. Μαρία Χατζή και κ.  Πολυξένη Μωραΐτη σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη  Δημητριάδος , τη  Δ/νση  Α/θμιας Εκπαίδευσης  Ν. Μαγνησίας, τον κ. Χρήστο Γκόβαρη , Καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας  και υπεύθυνο  του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας και το Κέντρο Στήριξης Ρομά  Αλιβερίου  της ΚΕΚΠΑ ?ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου.

     Τη συνάντηση χαιρέτισε ο καθηγητής κ. Χρήστος Γκόβαρης,  ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. κ. Ιγνάτιος,  η Δ/ντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας κ. Θεοδώρα Μητσιάνη και εκ μέρους των Σχολικών Συμβούλων η κ. Πολυξένη Μωραΐτη, οι οποίοι επισήμαναν τη σπουδαιότητα και χρησιμότητα  τέτοιων επιμορφώσεων για την ενίσχυση  του έργου των εκπαιδευτικών.

     Η επιμόρφωση διεξήχθη με τη μορφή παράλληλων εργαστηρίων.

 Το πρώτο εργαστήριο απευθυνόταν στις νηπιαγωγούς  και στους εκπαιδευτικούς των  Α? , Β? και Γ΄ τάξεων  με θέμα: «Τα βιβλία για παιδιά  ως μέσο προσέγγισης της ετερότητας» και πραγματοποιήθηκε με την επίβλεψη του κ. Κωνσταντίνου  Μάγου, Επίκουρου Καθηγητή Π.Τ.Π.Ε.  του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

   Το δεύτερο βιωματικό  εργαστήριο  απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς  των  Δ? , Ε΄ και Στ? τάξεων με θέμα: « Η ενθάρρυνση της σχολικής φοίτησης βλέποντας τα παιδιά Ρομά με τα δικά τους μάτια» και πραγματοποιήθηκε με την επίβλεψη της κ. Μαρίας Βλαχάκη , Δ/ντριας του Δ. Σ.  Μενεμένης Θεσσαλονίκης.

    Ακολούθησε συζήτηση όπου εκφράστηκαν οι εμπειρίες και οι απόψεις των εμπλεκόμενων  μερών και διατυπώθηκαν υπαρκτά προβλήματα με τα οποία έρχονται  καθημερινά αντιμέτωποι οι εκπαιδευτικοί.